Nu-mi face plăcere (știu ce reacții urâte naște sinceritatea) dar trebuie să o spun: am cam rămas ultimii mohicani din formarea profesională pentru administrația publică care se preocupă întâi de curs și abia apoi de distracție!
În grila noastră de formare se vede clar perioada, locul, lectorul și coordonatorul de curs. O înlănțuire logică, verificabilă, care vă oferă dumneavoastră certitudinea că nu veniți la hotel doar pentru o săptămână la plajă. Și nici că primiți certificate ca la piață. Că există cineva calificat care vă așteaptă și se preocupă de problemele dumneavoastră (coordonatorul de program), că aveți o sală de curs dedicată, că un formator cu experiență este acolo ca să discutați și să plecați mai pregătiți decât ați venit.
Mărturisesc, cu transparența care caracterizează Faxmedia de ani buni, că am avut un moment în care am fost gata să renunț. Să punem și noi distracția pe primul loc – pe singurul loc! La urma urmei, de ce nu?! Este o cale simplă către profit și mi-este clar că piața o cere, nu furnizorii de formare. Aceștia doar s-au adaptat atunci când au văzut că bună parte din administrația publică se orientează nu după curs și formator ci după stațiune, stelele hotelului, contul de masă și lejeritatea programului (până spre deloc program). Știți vorba românească: „stăpânul (clientul adică) învață sluga hoață” (sau, ca să menajez susceptibilități, „clientul nostru, stăpânul nostru!”). Nu știu dacă realizați de câtă bătaie de cap și de câtă cheltuială ne-ar scuti o astfel de abordare! Mai cu seamă acum, în pandemie, când în sala de curs trebuie să se respecte distanțarea socială și trebuie asigurate dezinfectant, măști și mănuși zilnic pentru cursanți – nu-i mai simplu să ne vedem o zi-două sau numai la plajă iar la plecare doar să distribui certificate?! Uite-așa respecți și distanțarea socială, majorezi bine de tot profitul, nu-i deranjezi pe cursanți cu prezența la curs, toată lumea-i mulțumită și la vară cald!
Cu toate „argumentele” de mai sus, am decis, împreună cu colegii mei, să continuăm pe calea mai puțin simplă și să ne asumăm că Faxmedia face în primul rând formare profesională. Ne-ați ajutat dumneavoastră în această hotărâre, da, dumneavoastră, cei care alegeți Faxmedia an de an, care aveți bunul-simț să respectați programul de curs, să nu veniți la sală în „costum” de plajă, cei care înțeleg că sunt acolo pe bani publici, că este suficientă distracție după orele de formare; cei care abia așteaptă să se (re)vadă cu un formator anume, să pună întrebări, să dezbată spețe. Cei care înțeleg, apreciază și respectă funcția pe care o ocupă și care vor să fie profesioniști în ceea ce fac.
Pentru toți aceștia, Faxmedia a pregătit iarăși o grilă echilibrată (împreună cu lectorii), coordonatori dedicați pentru fiecare locație, s-a preocupat să asigure toate condițiile necesare în vremurile astea de pandemie și să ofere cel mai bun raport calitate-preț. Pentru acești cursanți există Faxmedia! Pe dumneavoastră vă așteptăm la formare! Celorlalți le doresc… vreme bună! Nu este intenția mea să le reproșez ceva – este alegerea și responsabilitatea fiecăruia – doar le spun că locul lor nu este la Faxmedia.