PRIMARUL ȘI PROBLEMELE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE: REGISTRU AGRICOL, CADASTRU, URBANISM, IMPOZITE ȘI TAXE, ACHIZIȚII, LEGALITATEA ACTELOR

ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI COMUNELOR DIN ROMÂNIA, ÎN SESIUNE EXTRAORDINARĂ
07/05/2019
Adunarea Generală a Corpului Profesional al Secretarilor de Comună din România
07/05/2019

PRIMARUL ȘI PROBLEMELE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE: REGISTRU AGRICOL, CADASTRU, URBANISM, IMPOZITE ȘI TAXE, ACHIZIȚII, LEGALITATEA ACTELOR

Perioadă

14-21 iulie 2019

(7 nopți de cazare)
Tarif de conferință

1.000 lei

(fără TVA 19%)
Tarif servicii hoteliere

4.450 lei

(fără TVA 5%)

Program orientativ:

  • Ziua 1

    Registrul agricol, urbanismul și taxele locale – un tot unitar;
  • Ziua 2

    Codul fiscal și codul de procedură fiscală; politici bugetare și fiscale locale;
  • Ziua 3

    Achiziții publice – spețe;
  • Ziua 4

    Cum pot fi evitate pericolele din GDPR la nivelul administrației publice locale?
  • Ziua 5

    Legalitatea actelor administrative;
  • Ziua 6

    Probleme de cadastru.

Invitați:


Emil DRĂGHICI,

președintele Asociației Comunelor din România (pentru registrul agricol și legalitatea actelor)

Daniel-Iustin MARINESCU,

Director general, Direcția Generală Administrație Publică, Direcția pentru Politici Fiscale și Bugetare Locale din cadrul M.D.R.A.P. (pentru impozite și taxe locale)

Mihail-Petrică MARCOCI,

conferențiar doctor, prorector al Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” (pentru achiziții publice și GDPR)

Daniela STĂNCULESCU,

trainer (pentru legalitatea actelor și regimul incompatibilităților)

Reprezentanți din partea ANCPI,

(pentru cadastru)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *