ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI COMUNELOR DIN ROMÂNIA, ÎN SESIUNE EXTRAORDINARĂ

PRIMARUL ȘI PROBLEMELE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE: REGISTRU AGRICOL, CADASTRU, URBANISM, IMPOZITE ȘI TAXE, ACHIZIȚII, LEGALITATEA ACTELOR
07/05/2019
PRIMARUL ȘI PROBLEMELE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE: REGISTRU AGRICOL, CADASTRU, URBANISM, IMPOZITE ȘI TAXE, ACHIZIȚII, LEGALITATEA ACTELOR
07/05/2019

ADUNAREA GENERALĂ A ASOCIAȚIEI COMUNELOR DIN ROMÂNIA, ÎN SESIUNE EXTRAORDINARĂ

(pot participa doar reprezentanții comunelor membre ale A.Co.R. care au obligațiile financiare către asociație achitate la zi)
Perioadă

21-26 iulie 2019

(5 nopți de cazare)
Tarif de conferință

830 lei

(fără TVA 19%)
Tarif servicii hoteliere

3.800 lei

(fără TVA 5%)

Program orientativ:

  • Ziua 1

    Lucrările adunării generale în sesiune extraordinară; cina festivă;
  • Ziua 2

    Registrul agricol, urbanismul și taxele locale – un tot unitar; probleme de cadastru;
  • Ziua 3

    Achiziții publice – spețe; Cum pot fi evitate pericolele din GDPR la nivelul administrației publice locale?
  • Ziua 4

    Regimul incompatibilităților, legalitatea actelor administrative; Funcție de orarul dezbaterilor, sunt prevăzute două circuite opționale, la obiective istorice din zonă (Cetatea Râșnov – Castelul Bran – Cheile Grădiștei sau Cetatea Făgărașului – Bisericile fortificate – Mânăstirea Brâncoveanu de la Sâmbăta de Sus);

Invitați:


Emil DRĂGHICI,

președintele Asociației Comunelor din România (pentru registrul agricol, urbanism și taxe locale)

Mihail-Petrică MARCOCI,

conferențiar doctor, prorector al Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” (pentru achiziții publice și GDPR)

Daniela STĂNCULESCU,

trainer (pentru legalitatea actelor și regimul incompatibilităților)

Reprezentanți din partea ANCPI,

(pentru cadastru)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *